Avokádós-lazacos pizza

Ha valaki, akkor én egy igazi “gyorsan elkészíthető de finom kaja recept-vadász” vagyok. Szeretem a saját főztömet enni, de időm és energiám este munka és egyéb teendők után már gyakran nem marad semmi bonyolultra. Így találtam rá erre az egyszerű de különleges pizza receptre is egy német oldalon. Én a Lidlben vettem pizzatésztát, ami fel van tekerve és sütésre kész (de még nyers). Szerintem finom és sok időt lehet vele spórolni.

Hozzávalók 2 személyre:

  • 600 g pizzatészta (egy csomag bolti)
  • 8 ek. Frischkäse (vagy tejföl)
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 hagyma
  • 2 csomag mozzarella
  • 1 avokádó
  • 200 g füstölt lazac
  • kis olívaolaj

pizza.jpg

Az elkészítés nagyon egyszerű. A sütőt előmelegítjük 200 fokra. A tésztát kiterítjük és megkenjük nagyon vékonyan olívaolajjal. A mozzarellát és a hagymát vékony szeletekre vágjuk. A Frischkäse-t összekeverjük az összenyomott fokhagymával. A krémet rákenjük a tésztára majd rápakoljuk a hagymát és a sajtot. Mehet a sütőbe, ahol majdnem készre sütjük (kb. 15perc, de rajta van a csomagoláson). Közben az avokádót és a lazacot vékony szeletekre vágjuk. Mikor a pizza már majdnem elkészült, ráhalmozzuk a tetejére ezt a két hozzávalót és még egy kicsit összesütjük.

Állítólag ruccolával is finom, de én azt nem szeretem 🙂

Nóri

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

