A tökéletes csokis keksz

Újabb sláger gyanús receptet hoztam. Tündérsüti oldalán találtam és már a kép alapján tudtam, hogy ez nekem való anyag. Tegnap délután végre volt szabad 20 percem, hogy süssek valamit. Már nagyon hiányzott. Gondoltam kipróbálom ezt, mert minden volt hozzá itthon és gyorsnak tűnt. Egy dolgot rontottam csak el, mégpedig azt, hogy egy adagot sütöttem csak. Minimum dupla de inkább tripla adag kell belőle mert vészesen gyorsan fogy.

IMG_5582

Hozzávalók (1 adag, kb 12 db keksz):

– 100 g étcsoki
– 50 g cukor
– 25 g vaj
– 45 g liszt
– 1 tojás
– kis vanília aroma (opcionális, én kihagytam)
– fél kk szódabikarbóna
– fél kk sütőpor

Elkészítés:

A sütőt előmelegítjük 170 fokra. A csokit a vajjal mikróban megolvasztjuk. A tojást a cukorral habosra keverjük majd hozzáadjuk az olvasztott csoki-vajas keveréket. Mehet bele a liszt, a sütőpor és a szódabikarbóna. Alaposan eldolgozzuk, majd sütőpapírral bélelt tepsire evőkanálnyi halmokat teszünk. 10 perc alatt készre sütjük. Ha elkészült kivesszük, picit hagyjuk még a tepsin pihenni, majd áttesszük rácsra hűlni. Belül brownie állagú, kívül ropogós. Másnap is nagyon finom (egyet direkt félre tettem tesztelni) és összesen 15 perc munka van vele.

Anna

Reklámok

A tökéletes csokis keksz” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

