Szárított paradicsmos-fetás csirke

Nekem eddig valahogy kimaradt az életemből a szárított paradicsom. Sosem ettem, sosem gondoltam rá, bár azt hiszem azért, mert egyszer elkönyveltem magamban, hogy nem finom. Ugyanez a fetasajttal. Sosem vettem, mert mindig valami más jobban ízlett. Na ez tört most meg, mikor múlt héten egy baratnőm salátát készített nekem. Igen, fetával és szárított paradicsommal és annyira ízlett, hogy teljesen rákattantam. Ennek okán ma direkt olyan receptet kerestem, amibe kellenek ezek a hozzávalók. Innen ihletődtem, leírom, hogy én hogyan csináltam. Mennyiséget semmihez sem írok, mert szemre vagy ízlés szerint simán ti is meg tudjátok csinálni úgy, hogy finom legyen.

Hozzávalók:

  • csirkemell filé
  • aszalt paradicsom
  • feta sajt
  • bazsalikom levelek
  • szeletelt bacon (bocs, szalonna fiam, SZALONNA)

IMG_20160923_183435.jpg

A szeletekre vágott csirkét kicsit kiklopfoltam és besóztam (de csak módjával, mert a többi hozzávaló is sós). Pakoltam rá a paradicsomból és a sajtból is. Ezután lefektettem egymás mellé két-három szelet bacont, arra raktam 3-4 bazsalikom levelet majd rátekertem így a csirkés batyukra. Egy őzgerinc formában egymás mellé téve lefedve megsütöttem őket, majd leszedve az alufóliát még egy egész kicsit pirítottam rajta. Hozzá saláta volt, mert az előétel krumpli leves volt és nem kívántam még több krumplit. Elrontani szerintem nagyon nem lehet, tök gyorsan megvan és nagyon jól tud esni ez a változatos ízvilág.

Nóri

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

