Marcipános-csokis muffinok

Mint az ilyen gyors receptekre általaban, erre is úgy bukkantam rá, hogy este, fáradtan, még a fejembe vettem, hogy sütit akarok enni. Most könnyebb dolgom volt a keresgéléssel, mert konkrétan tudtam, hogy valami marcipános esne jól. A receptre itt találtam, rá, de én most a turbó verziót írom le, ami 4 nagyobb muffinra elég, és 5 perc előkészületet igényel.

Hozzávalók:

  • 70 g vaj
  • 70 g cukor
  • 100 g liszt
  • 1 tojás
  • fél kk. mandulaaroma
  • 1 evőkanál tej
  • 1 evőkanál szeletelt mandula
  • 50 g marcipán (belecsipegetve)
  • fél csomag sütőpor
  • 1 marék csokicsepp

IMG_20160610_092416 (1)

És a gyorsított eljárással így néz ki: a sütőt 170 fokra előmelegítettem, a vajat mikróban majdnem folyósra olvasztottam, majd a lisztet a sütőporral elkevertem, végül az összes többi hozzávalót hozzáadtam, és egy sima kézi habverővel összekevertem. A marcipánt belecsipkedtem, valamennyi lisztet még öntöttem hozzá, mert nem tetszett a tészta állaga, de arra azért figyeljünk, hogy a muffin tészta nem kell, hogy olyan jól összeálljon, mint pl egy kelttészta, ez lehet folyékony, sőt. Ezután belekanalaztam a tésztát 4 nagyobb muffin formába, megszórtam egy kis mandulával, és kb fél órat sütöttem azt hiszem, de tanácsos figyelni, hogy mikor barnult meg már eleggé es egy villával ellenőrizni, hogy a belseje is át sült-e.

Nem maradt más hátra, mint a rettentő elégedett muffin-majszolás.

Nóri

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

