Tojásleves

Egy újabb olyan étel, amiről csak menzás rémképeim voltak. Aztán megkósoltam egyik nagy blog rajongónk savanyú tojáslevesét és átértékeltem a kapcsolatomat ezzel a levessel. Azóta szorgalmasan megfőzöm újra meg újra, hogy eltaláljam a tökéletes arányokat. Egyre finomabb, de még messze van az etalontól, amit a fentebb említett kedves barátunk készített.

IMG_20160520_121146579

Hozzávalók:

2 ek olaj

1 ek liszt

1 tk pirospaprika

1 fej vöröshagyma

3 db babérlevél

4 tojás ( mennyiségtől függően növelhető)

levestészta (bármilyen jó)

1 citrom

Elkészítés:

Az olajon megfuttajuk a babérleveleket, majd megszórjuk a liszttel. Mehet rá a pirospaprika, vigyázva, hogy ne égjen le. Ezután felöntjük kb 2 l zöldségleves alaplével (én ehhez Aldi-s leveskockát használok), majd ízlés szerint sózzuk, citrom levével vagy ecettel savanyítjuk. Kóstolgatni kell, mert nehéz tutira megmondani az arányokat. Kifőzünk mellé egy adag tésztát, én most betűtésztát készítettem. Majd mikor a leves forr, beleütjük a tojásokat, végül mehet bele a kész tészta. Tejföllel tálaljuk.

Reklámok

Tojásleves” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

