Savanyúkáposztával töltött csirkecomb baconbe tekerve

Legkedvesebb barátosném Anyósának köszönhetem ezt a receptet. Nagyon egyszerű és rendkívül finom. Köretnek édesburgonyát ajánlok, de mivel én most pl nem tudtam azt beszerezni, mezei sütőtököt sütöttem mellé és hát valljuk be, ízben nem sok különbség van a kettő közt.

IMG_20151025_125117

Hozzávalók:

4 egész csirkecomb (nyilván mindenkinek annyi, ahány főre készíti)

Kb negyed kiló savanyúkáposzta

1 csomag szeletelt bacon

Sütőtök/édesburgonya

Elkészítés:

A húsokat megmossuk, majd a bőrük alá betöltjük a káposztát, aminek alaposan nyomkodjuk ki a levét előtte. Én nem sóztam a húst pluszban, mert a káposzta meg a bacon is sós, de aki szeretné, óvatosan sózhat kicsit.

Ezután betekerjük őket baconbe és egy hőálló edénybe sorakoztatjuk. Először alufóliával lefedve sütjük 180 fokon kb 20-25 percig, majd felső sütéssel fólia nélkül, míg szép színe nem lesz.

Körethez felkockázzuk az édesburgonyát/sütőtököt majd egy hőálló tálba rakjuk, mehet rá ízlés szerint kis só, bors. Meglocsoljuk olívaolajjal és 180 fokon addig sütjük, míg teljesen megpuhul.

Anna

IMG_20151025_125247

IMG_20151025_125108

Vélemény, hozzászólás?

