Marcipános kiflik

Ti szerettek kuktáskodni? Én jobban csípem, ha valaki az én kezem alá dolgozik, és nekem csak a kreatív rész marad, ám tegnap felülkerekedtem ezen, és szorgalmasan mosogattam, aprítottam(már amit szabadott nekem, nem gondolnánk, de arra is szabályok vannak, hogy mi mekkora lehet), hogy IGAZI orosz hússaláta legyen a szülinaposnak, IGAZI hozzávalókból. Ehhez ellátogattunk egy orosz boltba, hogy mindent be tudjunk szerezni(majonéz, uborka, párizsi pl). A receptet nem merem leírni(pedig nagyon finom lett), mert tuti, hogy nem tudnám úgy, hogy ne lehessen belekötni, cserébe kaptok egy nagyon egyszerű de iszonyú finom süti receptet.

IMG_20151017_130910

  • 250 g marcipánmassza
  • 1 db tojásfehérje
  • 130 g cukor
  • 10 deka szeletelt mandula

Sütőt előmelegítjük 180 fokra. Az első 3 hozzávalót, és egy marékkal a mandulából is(apróra vágva) összekeverünk, én szoktam hozzá egy egész kis lisztet is tenni. Ezután a masszából vizes kézzel kifliket formázunk, amiket meghempergetünk a szeletelt mandulában, hogy jó alaposan ragadjon rá, majd 10-12 perc alatt világos barnára sütjük. Melegen még puha, hagyjuk kihűlni, akkor az igazi. Nóri

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

