Hummusz

Egy gyors és finom krém receptet hoztam.  Az egész ott kezdődött, hogy Férjem egy kollégája példàján felbúzdulva rákapott a hummusz evésre. Állandóan képes volt azt enni Abonettel, amire hamar rászoktatta Kislányunkat is. Mondjuk nem volt nehéz dolga, mert Fanninak minden étel vonzó és fogyasztandó, amit Papa eszik… Szóval bőszen vásároltam a cseppet sem olcsó bolti csicseriborsó krémet, amikor is, meglátogatott minket egyik kedves unokatestvérem és nekem szegezte a kérdést, hogy ugyanmár mér’ nem készítem el házilag, nem nagy ördöngősség, cserébe költséghatékonyabb és finomabb is. Így hàt hamarosan be is vásároltam a szükséges hozzávalókat és egyik este pikk-pakk összedobtam. Sikert arattam vele a két házi minőségellenőröm előtt, így felvéve a receptek közé és köszönöm Zsófinak a végső lökést. Recept innen.

IMG_20150330_191538

Hozzávalók:

2 doboz csicseriborsó konzerv (én Bonduelle-t vettem, legtöbb boltban már kapható)

2 gerezd fokhagyma

1 citrom leve

2 ek szezámmag olaj

2-3 ek olívaolaj

Só ízlés szerint

Elkészítés:

A csicseriborsó konzervet lecsöpögtetjük, levét félre rakjuk. Hozzávalókat egyben leturmixoljuk. Ha sűrű lenne, a csivseriborsó levével hígitjuk. Ízlés szerint sózzuk, ha szeretjük a csípőset, mehet bele egy kis chili is.

IMG_20150330_191605~2

Anna

Vélemény, hozzászólás?

