Sült camambert, fűszervajas kenyérrel

Egy hiper szuper receptet hoztam most Nektek, aminek az alapötlete a Streetkitchen nemrégiben megjelent videójából származik. Azért én változtattam rajta ezt-azt, szóval álljon itt most az én verzióm.

10931197_880118112042358_4492764287949594089_n

Hozzávalók 2 főre:

2 db 125 g-os camambert sajt

olívaolaj

pizzafűszer

só, bors, chili

fokhagyma

bacon

parmezán sajt

2 db ciabatta vagy bagett

Elkészítés:

A sütőt előmelegítjük 180 fokra. A camambert sajtot 5 helyen bevagdossuk, 2 gerezd fokhagymát megpucolunk és vékonyan felszeleteljük. A sajton ejtett bevágásokba dugdosunk egy-egy fokhagymát. megszórjuk kis pizza fűszerkeverékkel (én készítettem házilag: oregano, bazsalikom, kakukkfű) borssal, kis chili pehellyel és meglocsoljuk olívaolajjal. Én szuflé formába tettem, mert abba pont passzolt. A lényeg, hogy ne folyjon szét, ezért olyan sütőálló tálat keressünk, ami körbeöleli, vagy készítsünk egy kis tartót neki alufóliából. A melegszendvicshez a ciabattát bevagdossuk, és készítünk egy szuper fűszervajat hozzá. Ehhez 50 g szobahőmérsékletű vajba két gerezd fokhagymát belenyomunk, kis só, bors, oregano mehet még bele. Majd a ciabatte bevágott kis zsebeibe kenünk belőle. Mellé teszünk egy.egy kis szelet bacont, minden másodikba pedig egy szelet parmezánsajtot is. Minden mehet egy tepsire, sajt és szendó is, majd kb 15-20 perc sütés után el is készül a mennyei vacsora.

Anna

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

