Vándordíj – Liebster award

Díjat kaptunk. Nem mást, mint a Liebster award díjat. Drága blogbarátném Anna lepett meg vele, aki a hiper-szuper Kakukkfű gasztroblog írója. Már korábban is ajánlottam Őt Nektek, itt. Köszönjük szépen!

Liebster award

“A Liebster award lénye abban áll, hogy válaszolunk arra a négy kérdésre, amit a díj átadója tesz fel nekünk.”

Mivel mi ugye ketten szerkesztjük ezt a blogot, így mindketten válaszolunk a feltett kérdésekre, melyek ezek voltak:

1, Mi a kedvenc recepted a blogodról, és miért?

Anna: A brownie nagy kedvencem, Heti egyszer legalább  megsütöm 🙂 ilyen-olyan extrákkal, remekül variálható és ráadásul egyszerű.

Magdi: Nehéz választani, főleg, hogy Anna finomabbnál finomabb recepteket tesz föl. Mégis, azt hiszem a madártej szelet a kedvencem. No, nem azért, mert én csináltam 😀 Inkább azért, mert nagyon szeretem ezt a krémes sütit, többször is elkészítettem már és mindig sikerélményem volt vele.

2, Kitől tanultad a legtöbbet a sütés- főzésről?

Anna: Anyukámtól.

Magdi: Elsősorban otthon lestem el a dolgokat, anyutól, nővéremtől, másodsorban barátnőktől.

3, Mi volt a legnagyobb konyhai baklövésed?

Anna: Ohh, bőven volt ilyen 🙂 Egyet kiemelve: túrógombóc receptben a 2 ek olaj helyett (amit ráadásul a prézlihez írtak, nem is a gombóchoz) sót tettem… Egy evőkanál után észbe kaptam, és naivan azt hittem, megfelelő mennyiségű cukorral kompenzálhatom… Férj nem örült annyira aznap este a vacsorának 😀

Magdi: A legnagyobb? Heh.. Több is versenyben van. 😀 Kettőt mondok inkább, egyik a habcsók, ami tojásrántotta lett, a másik egy diós-sajtszószos tészta. Ez alapvetően nem lett volna rossz, csak tettem bele egy csipet kakukkfüvet, amitől penészízű lett az egész.

4, Mire vagy a legbüszkébb ami a blognak köszönhető?

Anna: Igazából mindenre 🙂 Arra, hogy gyerek(ek) mellett is tudjuk csinálni mindketten, akkor is, ha hullámzó az aktivitásunk 🙂 És a pozitív visszajelzések azok, amik újra és újra lendületet adnak. Szóval hajrá, ne tartsátok magatokban az észrevételeket 😉

Magdi: Amikor valaki elmeséli, hogy elkészítette az egyik receptet és milyen jól sikerült. Vagy a logót dícsérik 😀

adíj

 Köszönjük még egyszer Annának 🙂

Vándordíj – Liebster award” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

