Narancsos-mascarpones kekszgolyó

A holnapi családi röffenésre gondoltam, hogy – mint mindig – valami gyors édességet lenne jó elkészíteni. Volt itthon darált keksz, szóval kekszgolyó volt az alapötlet. Ahogy keresgéltem receptek után, ráleltem erre a fantasztikus finomságra. Apró mennyiségbeli változtatásokkal el is készítettem és hajjjjj, valóban mennyei ízkavalkád!

Hozzávalók:

250 g mascarpone

200 g darált keksz

1 narancs reszelt héja

fél narancs leve

100 g porcukor

1 csipet só

keserű kakaópor

A hozzávalókat a kakaó kivételével keverjük össze, kissé lágy, de gyúrható masszát kapunk. Az eredeti receptben ajánlja, hogy a formázás előtt tegyük hűtőbe. Nekem ez kimaradt az idő szűke miatt, de így sem folytak el a golyók. Formázzuk meg a golyókat, majd forgassuk bele a kakaóporba és kész is van.

Kép

Narancsos-mascarpones kekszgolyó” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

