Villámgyors fánk

Az elmúlt pár hónapban voltak ilyen-olyan mániáim ételek terén. Egy ilyen alkalommal voltam agyilag totálisan ráállva a fánk témára. Egyfolytában azt szerettem volna enni, és sose volt elég.  Azóta ez csillapodott, illetve átvette a helyét más.. De ez nem azt jelenti, hogy ne bírnék most is bevágni néhány fánkocskát. Na már most, a probléma csak az volt, hogy nekem, ha valamit megkívántam, akkor azt MOST AZONNAL alapon, sürgősen be kellett szereznem/elkészítenem, addig nem tudtam lehiggadni. Így kerestem gyors fánk receptet, hogy ne kelljen sokáig szöszölni vele. Rátaláltam erre a receptre, ami tényleg villámgyors és ízben hozza az igazi fánk szintjét. A kép minőségéért elnézést kérek. Nem ez lett a legjobb illusztrációm, de hát ha egyszer muszáj volt már ennem?  Nem értem rá a fotózással bíbelődni 🙂

DSC_0266

Hozzávalók ( 4 főre):

2 db tojás

4-5 ek cukor

1 cs. vaníliás cukor

20 dkg liszt

1 cs sütőpor

1 kis doboz natúr joghurt

Elkészítés: A tojásokat habosra keverjük a cukrokkal. Hozzáadjuk a joghurtot, majd a sütőporral elkevert lisztet. Ha kell, pici tejjel higíthatjuk. Jó sűrű, ragacsos tésztát kell kapnunk. Bő, forró olajba evőkanálnyi kupacokat teszünk a tésztából. Mindkét oldalukat barnára sütjük. Hamar készen vannak, ne süssük túl nagy lángon, különben a belsejük nyers marad. Házi sárgabarack lekvárral és porcukorral a legjobb. (szerintem :))

Vélemény, hozzászólás?

