A legjobb pizza tészta

Na hát akkor. Ezen bejegyzés megszületése annak köszönhető, hogy van egy nagyon kedves állandó olvasónk. Aki mellesleg fő kritikusunk is. Mindig egyből jelzi, ha valamit elírtam egy receptben és  meglepően sok mindent elkészít innen. Ő már bizonyára (remélhetőleg) magára ismert. A lényeg a lényegben, hogy minden alkalommal elkéri a pizza tésztám receptjét, ami tényleg a legjobb. Anyukámtól tanultam. Végtelenül gyors és tuti, hogy jól sikerül. Bár többször is említettem Neki, hogy a blogon található kenyérlángos recept pontosan ebből a tésztából van,  ma úgy döntöttem azért, hogy ne kelljen visszakeresnie, álljon most itt, mint pizza tészta recept. Mivel eredetileg az is, csak én a fűszerezést kihagyva a kenyérlángost is ebből készítem, mert annyira tökéletes 🙂 És kedves olvasónk, ki magára ismert! Köszönjük a ma esti pizza partit Veletek ❤

Diétás verzió: 15 dkg durum v finomliszt, 15 dkg teljeskiőrlésű liszt

DSC_0411

Hozzávalók:

30 dkg liszt

fél ek. só

2 dkg élesztő ( vagy egy csomag porélesztő)

2 dl víz

3 ek. olaj

oregánó, bazsalikom, kis kakukkfű.

A hozzávalókból ruganyos tésztát gyúrunk, majd letakarva kelesztjük. Ha duplájára kelt, sütőpapírral bélelt tepsibe nyújtjuk. Én szeretem, ha kicsit vastagabb a tészta, ezért elő szoktam sütni üresen. Csak annyi időre tolom be a sütőbe, hogy éppen elkezdjen pirulni. Majd a tetszőleges hozzávalókkal megpakolva még visszatolom a 180 fokos sütőbe, míg a sajt rá nem pirul.

Vélemény, hozzászólás?

