Epres-mascarponés pohárkrém

Végre itt az eperszezon. Még ha nem is mindenhol 100%-ban magyar epret árulnak, én már így is elcsábultam. Egyszerűen ki kell élvezni, hogy finom epret ehet az ember. Ez a pohárkrém egy hirtelen ötlet volt. Gyorsan valami látványosat, finomat és könnyűt. Hát ez a finomság ezeknek a kritériumoknak remekül megfelel.

Diabetikus verzió: gyümölcscukorral készítettem és nem turmixoltam az epret, csak belekockáztam (a turmixolt gyümölcs gyorsabban emeli a vércukrot, ezért nem tanácsos cukorbetegnek így tálalni)

DSC_0916
Hozzávalók (én 3 személyre készítettem most)

250 g mascarpone

250 g natúr joghurt

ízlés szerint cukor/méz

fél vanília rúd kikapart belseje vagy egy csomag vaníliás cukor (előbbi a diétás)

Elkészítés:

A mascarponét összekeverjük a joghurttal és a cukorral, majd belekaparjuk a vanília rúd belsejét/vaníliás cukrot.
Az eperből egy szemet félre teszünk díszítésre, a többit kevés cukorral leturmixoljuk. Majd egy pohárba rétegezzük. Krém-eper-krém-eper (amíg el nem fogy) A tetejét félbevágott eperrel díszítjük.

DSC_0911

Epres-mascarponés pohárkrém” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

