Marcipános aszalt gyümölcsök csokiba mártva

Még egy olyan ajándék tipp, ami gyorsan elkészül és biztos siker. Kivéve ha az illető nem szereti a marcipánt… Nekem elég sok ilyen barátom van, és elég nehéz számon tartani, hogy ki szereti, ki nem. Annak ugyanis irtó nagy figyelmetlenség ilyet adni, akit a hideg kiráz már csak a marcipán szó hallatán is. Én speciel marcipán-függő vagyok, ha van ilyen. Egy 100 g-os marcipánrúdat kb 5 perc alatt falok fel. Szóval nekem minden jöhet, ami csak nyomokban is, de tartalmaz marcipánt. Most két félét készítettem, de bármilyen aszalvánnyal lehet, ami van akkora, hogy tölteni lehessen. A mennyiség az nyilván attól függ, ki mennyit szeretne belőle. Én ezekkel az adagokkal dolgoztam.

Dsc_0075

Hozzávalók:

1 csomag 200 g-os magozott aszalt szilva (én Kalifát vettem)

200 g aszalt sárgabarack

100 g étcsoki

50 g marcipánmassza (készen vettem az Aldiban)

Elkészítés:

Az aszaltgyümölcsöket bevágjuk, és marcipán masszát töltünk bele majd a felolvasztott csokiban megmártjuk. Nem kell az egészet, így is épp elég tömény. Sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztassuk, míg megdermed rajta a csoki.Szerintem szaloncukor helyett is tökéletes.

A végére egy objektív vélemény az alkotásomról.

Nagyon kedves barátom szavai: “az aszalt cuccos az valami mennyei :-)”

Dsc_0073
Vélemény, hozzászólás?

