Sültpaprika krémleves

Ezt is beígértem egy ideje, de aztán nem akartam egymás után közvetlen két krémlevest feltenni ide, mert így is enyhe túlzás amit csinálok :-)) (és van még jópár feltöltetlen krémleves receptem) Szóval már megint itt tartunk, hogy krémlevessel “untatom” a jónépet. Sokan mondtátok, hogy nem tudjátok megkülönböztetni, hogy mikor, melyikünk ír egy-egy blogbejegyzést. Na a krémleves mániámat már elég sokan lekövették, így szerintem nincs olyan olvasónk, aki ne tudná, hogy ezeket a sorokat épp Dudus vagy Anna írja?! 🙂 Már csak amiatt is én írom nagyobb valószín??séggel, mert a kedves blogtársn?? ki nem állhatja a paprikát. Így mikor telefonon meséltem Neki, mit f??ztem, közölte, hogy ezt ?? ugyan nem fogja megf??zni, mire a kedves férje szomorúan nézett, így én megígértem neki, hogy egyszer kap a f??ztömb??l. Na ez még várat magára, de ezúttal innen is üzenem Neki, hogy nem felejtettem ám el 😉 A leves meg azért szuper, mert egyszer??, de elég extra ahhoz, hogy karácsonykor elkápráztassuk a rokonságot. Nem tudok eredeti receptet belinkelni, mert elolvastam 10 különböz??t és végül elkészítettem úgy, ahogy jónak láttam. De talán még ez áll hozzá a legközelebb.

Dsc_0398

Hozzávalók:

6 db piros húsú paprika (kápia vagy pritamin)

2 dl tejszín

4 dl húsleves alaplé

1 kis fej vöröshagyma

só, bors

olívaolaj

Elkészítés:

A paprikákat süt??papírral bélelt tepsiben 30-40 percig süssük 200 fokon. Ha megsült (feketedik a héja) akkor vegyük ki és takarjuk le fóliával pár percre. Ezután könnyedén lehúzható a héja. Magozzuk is ki, majd kevés olívaolajon pirítsuk meg az apróra vágott hagymát, adjuk hozzá a paprikákat, és öntsük fel 4 dl vízzel. Dobjunk bele egy húsleveskockát, sózzuk, borsozzuk, majd forraljuk fel. Ha felforrt, a t??zr??l levéve turmixoljuk, majd takarék lángra téve, folyamatos kevergetés mellett öntsük hozzá a tejszínt. Mi pirított tökmaggal ettük, de levesgyönggyel, kenyérkockával is biztosan kíváló.

Zene: http://www.youtube.com/watch?v=VrNlKD02lhI&list=FL4nj7ej3eDenfRXKr1bK-VQ&…

Vélemény, hozzászólás?

