Sárgarépakrém

Répatorta után most egy újabb répás recept. Ráadásul a beígért szendvicskrém vonalat is tovább szeretném erősíteni 🙂 Igazából miért ne alapon próbáltam ki, hogy lehet-e sárgarépából finom krémet készíteni. Lehet. Pirítóssal és paradicsommal mmmm. Nagyon finom, egyszerű és költségkímélő is.

Dsc_0376

Hozzávalók:

3 közepes nagyságú sárgagépa

szerecsendió

1 ek majonéz

1 ek tejföl

só, bors

ízlés szerint fahéj

Elkészítés:

A répákat megpucolva és hasábokra vágva tepsibe raktam, majd 180 fokon pirulásig sütöttem. Ezután botmixerrel leturmixoltam az egészet, hozzáadva a tejfölt, majonézt.Jöhet a fűszerezés. Jelen esetben én egy kicsit édeskésebb verzióval próbálkoztam (legközelebb fokhagymásat fogok készíteni) ezért egy kevés só, bors mellé szerecsendiót szórtam még bele, ill egy aprócska kis fahéjat. Nekünk nagyon ízlett, be is faltunk egy nagy rakás pirítóst vele.

A történet vége az lett, hogy maradt egy kis krém. Másnap azt felhasználtam az ebédhez, mégpedig úgy, hogy a csirkemellcsíkokat megpirítottam, majd hozzáadtam a répakrémet, egy doboz főzőtejszínt, és addig főztem, míg a hús megpuhult, és a szósz besűrűsödött. Ezt is ajánlom kipróbálásra.

Dsc_0371
Anna
Reklámok

Sárgarépakrém” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

