Őszibarackos pohárkrém

Tegnap este gondoltam meglepem a férjem valami finom édességgel vacsora utánra. Körbenéztem hát, hogy mi találok itthon, amiket jól lehetne kombinálni. Egy zacskó tejszínt és két db őszibarackot szemeltem ki, amiből az alábbi pofonegyszerű, és ízletes finomságot készítettem. Férjem odáig volt, csak azt nehezményezte, hogy miután tálaltam, közöltem: “nem, még nem ehetsz belőle, le kell fotóznom a blogra :-)))”

 

Diabetikus verzió: cukrot egyszerűen kihagyjuk belőle vagy nyírfacukorral/folyékony édesítőszerrel édesítjük

Dsc_1513

Hozzávalók 2 főre:

2 nagyobb darab őszibarack vagy nektarin

200ml habtejszín

1 teáskanál cukor (ez el is hagyható)

Elkészítés:

A barackokat megmossuk, majd félbevágjuk. Két vékony szelet kivételével, leturmixoljuk az egészet. A tejszínhabot keményre verjük, majd egy pohárba először tejszínhabot rakunk, majd öntünk rá egy kevés őszibarack turmixot. Ismét tejszínhab, ismét turmix, addig folytatjuk, míg megtelik a pohár. A tetején tejszínhabbal fejezzük be és a meghagyott szelet őszibarackkal díszítjük. Cukrot én nem tettem bele, de aki mindent édesen szeret, nyugodtan tehet vagy a tejszínbe vagy a turmixba. (akár mindkettőbe)

Dsc_1506
Vélemény, hozzászólás?

