Poharas Túró Rudi

Egy szép nyárias napon meglátogatott Kinga húgom, és szerettem volna meglepni valami finomsággal. Mivel a Túró Rudi szeretetünk régre nyúlik vissza, Nagypapánknak köszönhetően, így arra gondoltam, kipróbálom ezt az egyszerű receptet. Kinga pikk-pakk befalta, annak ellenére, hogy elképesztően tömény édesség 🙂 Bezzeg én két részletben tudtam csak elfogyasztani. Fél kg túróból készítettem, de azt is elosztottam, és negyed kilóból diabetikus, negyedből cukros készült. Az eredeti recept innen származik. Ha jót akartok magatoknak kicsit elnézelődtök ezen a szuper kis blogon 🙂 De előre szólok, hogy éhgyomorra nem jó ötlet 🙂

Diabetikus verzió: porcukor helyett 2 dkg gyümölcscukor, diabetikus étcsoki

Hozzávalók:

25 dkg túró

3 dkg porcukor

citrom reszelt héja

hideg tejszín

étcsoki

A hozzávalókat összekeverjük, a tejszínt habbá verjük, a csokit felolvasztjuk. A túrókrémet óvatosan összekeverjük a tejszínhabbal, majd egy pohárba rétegezzük, először túrókrém, rá csoki, megint túró, megint csoki. A tetejét tetszőlegesen díszíthetjük. Rakhatunk bele mindenféle gyümölcsöt is.

Dsc_0683Sam_1271
Poharas Túró Rudi” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

