Grissini

Duduséknál ettem először Grissinit és annyira megszerettem, hogy elkészítettem itthon is, azóta már sokszor, mert mindig hatalmas sikerem van vele, és az embert a sikerek éltetik és késztetik arra, hogy újra meg újra elkészítsen valami finomat 🙂 A receptet Maimoni blogjáról szedtem

Diabetikus verzió: A búza finomliszt helyett durumliszt/teljes kiőrlésű/rozsliszt
(A képen középen található sötétebb színű a diétás)

 

Hozzávalók:

1,5 dl joghurt

1,5 dl tej

30 dkg búza finomliszt

20 dkg rétesliszt

fél csomag szárított élesztő

1 dkg só

3 ek olívaolaj

oregánó

bazsalikom

Ha van kenyérsütőnk, akkor annak az üstjébe beletesszük a hozzávalókat és bedagasztatjuk, kelesztetjük. Ha nincs, kézzel vagy kézimixerrel sem nagy ördöngösség. Kb fél-egy órát kell keleszteni, majd kinyújtjuk vékonyra a tésztát és késsel vagy pizzavágóval vékony csíkokra vágjuk a tésztát. A sütőt közben előmelegítjük 250 fokra. Ezután a csíkokat két végüknél fogva ellentétes irányba csavarjuk. Sütőpapírral kibélelt tepsibe tesszük, és kb 9 perc alatt megsütjük.

Mellé bármilyen mártogatóst, vagy krémet tálalhatunk.

Én az alábbi sajtkrémes mártogatóst szoktam elkészíteni:

Hozzávalók:

1 (ember mennyiségtől függően akár 2) tubus natúr krémsajt

natúr joghurt vagy tejföl

bors

oregánó

bazsalikom

Összekeverjük és kis tálkákba tálaljuk. Ebbe mártogatva a Grissini garantált siker!

Gris1Dsc_0198
Reklámok

Grissini” bejegyzéshez ozzászólás

  1. wagoca szerint:

    ezt is ki fogom pr??b??lni, mert ezt nagyon szeretem!!!! m??rmint eddig csak bolti p??ld??nyok ker??ltek a pocakomba…de itt az id??, hogy sk p??ld??nyokat is meg??zleljek… :)k??ne m??g hozz?? t??bbf??le m??rtogat??s! 🙂 nem???

Vélemény, hozzászólás?

